La inceputul lunii februarie un client a demarat o campanie de publicitate prin bannere pe site-uri cu target feminin. Am creat un segment in Google Analytics prin care am urmarit traficul adus de pe acele site-uri. La doua saptamani dupa inceperea campaniei, numarul de clickuri inregistrate era de 3 ori mai mare decat numarul de vizite primite.
Doua cauze "normale" determina de obicei un nr de clicks mai mare decat cel de visits: fie in decurs de o jumatate de ora acelasi vizitator unic a dat click de mai multe ori pe banner iar GAnalytics i-a inregistrat o singura vizita, fie dupa ce s-a dat click pe banner vizitatorul s-a hotarat sa apese stop/back/refresh, sa acceseze o alta pagina.
Dar acestea tot nu explicau o diferenta atat de mare: 1500 de clickuri vs 500 de vizite.
Solutille ar fi:
- sa nu se mai plateasca per click ci in functie de numarul de afisari sau durata de timp de derulare a campaniei
- bannerele sa directioneze spre un link bit.ly pentru care se pot urmari mai usor numarul de clicks, sursele..
Solutii pentru diferenta dintre clicks si visits
Sunday, February 21, 2010
Labels:
bannere,
campanie,
clicks,
GA,
google analytics,
publicitate,
visits
Posted by Ela Iliesi at 12:06 AM
Posted by Ela Iliesi at 12:06 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment