Predictii SEO pentru 2010

Friday, December 25, 2009

Cei de la Big Oak SEO Blog au facut o analiza interesanta despre ce-a insemnat diferit SEO in 2009 si la ce ar trebui sa ne asteptam in 2010.

Pe scurt in ce priveste Google, in 2009:


S-a marit spatiul pentru Adwords.

S-a pus mai multa importanta pe cuvintele cheie din domeniu. Daca aveai o adresa bogata in cuvinte cheie nu era necesara decat foarte putina optimizare onpage ca sa ajungi in primele rezultate la cautari, dupa cuvinte cu mai putina competitie.

S-a realizat o evidenta a cautarilor dupa IP astfel ca rezultatele la ceea ce cautai se bazau mai degraba pe ceea ce vizitasei in trecut decat adevaratele rezultate organice.

Introducerea lui Caffeine a urcat in prima pagina de rezultate Google profilele precum Twitter, Facebook, Youtube..

Despre ce se anunta in 2010:

Se recomanda sa cresti bugetul pentru SEO si sa te pozitionezi in Top 3 rezultate pentru cuvintele cheie cele mai importante pentru a nu suferi o scadere considerabila a traficului asa cum se anunta pentru ocupantii locurilor 4 - 10.

Impactul campaniilor pe retelele sociale va fi mai putin important deoarece cautarile organice vor lua in considerare mentionarile din social media cronologic deci afisarea va fi numai pentru cateva secunde iar valoarea linkurilor din retele va avea un impact foarte mic.

Google va incerca sa afle din ce in ce mai multe in ce priveste fiecare vizitator pentru ca publicitatea afisata de el sa ajunga mai degraba la un "probabil cumparator" decat la un "navigator pe Internet". SEO va deveni din ce in ce mai directionat pe segmentul tinta.

Intreaga postare o gasiti aici: Seo Prediction for 2010

0 comments: